Het Lidmaatschap

Iedereen kan in principe lid worden van onze uitvaartverenging. Vanaf de leeftijd van 18 jaar (in het jaar dat het lid van de vereniging 18 jaar wordt) is contributie verschuldigd. Voor de kinderen van onze leden is tot de leeftijd van 18 jaar geen contributie verschuldigd.

(NB: Inschrijving van deze kinderen in de ledenadministratie is wel noodzakelijk)

De kosten voor het lidmaatschap van onze uitvaartvereniging bedragen per jaar (peildatum 2024):

€ 21,00 per persoon van 18 jaar en ouder. De contributie dient jaarlijks te worden voldaan. Hiervoor ontvangt u van de vereniging een rekening.

De contributie wordt jaarlijks in de Algemene Ledenvergadering vastgesteld.

Wanneer u 30 jaar of ouder bent en lid wenst te worden, dan bent u een een instaptarief verschuldigd. Dit betekend dat u vanaf 30 jaar tot en met uw huidige leeftijd de contributie nog dient te voldoen.

De instapregeling is als volgt:

Voorbeeld:
Iemand heeft de leeftijd van 38 jaar

Instaptarief wordt dan: 30 t/m 38 jaar = 9x het (huidige) contributiebedrag

Voor meer informatie over het lidmaatschap en de berekening van het exacte instapbedrag kunt u contact opnemen met onze penningmeester/ledenadministratie.

Bij de geboorte van een kind dient u dit zo snel mogelijk aan onze vereniging door te geven. Alleen aangemelde kinderen hebben recht op de diensten van de vereniging.

Als u lid wenst te worden van onze vereniging kunt u dit middels een email doorgeven aan de vereniging (uitvaartver.oldekerk-niekerk@outlook.com)
Ook wijzigingen, opgaaf geboorte kind, adres, e-mailadres etc. kunt u middels dit emailadres aan ons doorgeven.

Mocht u onverhoopt besluiten om uw lidmaatschap te willen beëindigen, dan blijft het betaalde geld aan contributies eigendom van de vereniging. Ook kunt u dan geen aanspraak meer maken op diensten van onze vereniging of een deel daarvan.